Dit evenement kan helaas niet op de geplande datum plaatsvinden
U ontvangt binnen enkele werkdagen na de afgelasting bericht van de organisator over het vervolg.
Praktische informatie
Algemeen
- Als u of een huisgenoot gezondheidsklachten (hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 38 graden of benauwdheidsklachten) heeft, vragen we u niet naar het concert te komen. We kunnen uw kaart niet retour nemen. Wel kunt u uw kaart doorgeven aan iemand anders.
- Houd minimaal 1,5m afstand tot andere concertbezoekers als u niet tot hetzelfde huishouden behoort.
- We doen er alles aan om uw concertbezoek zo ‘normaal’ mogelijk te laten verlopen. Mogelijkerwijs moet u soms wat langer wachten dan u gewend bent. We vragen hiervoor om uw begrip.
Locatie
- Alle locaties zijn ingericht volgens de RIVM-richtlijnen. De precieze invulling kan per locatie verschillen. Volg de aanwijzingen van de medewerkers ter plaatse en let goed op of er speciale looproutes zijn ingericht.
- Voor en tussen de concerten zullen we de ruimtes zo goed mogelijk ventileren en contactoppervlakken reinigen.
- De deuren van de zalen gaan in de regel 30 tot 25 minuten voor aanvang open.
- Mondkapjes zijn niet verplicht, maar uiteraard mag u deze wel dragen.
- U wordt door een medewerker naar een plek begeleid. We vragen u om niet zelfstandig op zoek te gaan naar een zitplek. Als u tot hetzelfde huishouden behoort, mag u naast elkaar
zitten. Als dit niet het geval is, moet u 1,5m uit elkaar zitten.
- De garderobes zijn gesloten, u kunt uw jas meenemen in de zaal.
- Er is geen koffie/ theeverkoop rondom de concerten.
- De toiletten zijn uiteraard geopend, maar we vragen u zo min mogelijk gebruik hiervan te maken.
- We willen u vragen om na afloop rustig naar buiten te gaan zodat we de ruimte kunnen klaarmaken voor een volgend concert. Er is helaas geen ruimte om na te praten met de musici.
Je vindt deze via de bevestigingsmail. Daarnaast sturen we 1 week vooraf nog een reminder.
Dringend? Zoek dan naar een betaling aan Interticket. In de omschrijving van de betaling staat het reserveringsnummer en het aantal kaarten.
Geen email ontvangen en ook geen betaling aan Interticket gevonden? Dan is er mogelijk geen reservering.
Staat de bevestigingsmail bij ongewenste post? Of is de reservering met een ander emailadres geplaatst? Nog steeds niet gevonden? Stuur dan een bericht via het contactformulier.
Binnen 2 minuten wordt een automatische reactie verstuurd met daarin de actuele reserveringen voor het opgegeven emailadres. Daarna volgt binnen 1-2 werkdagen nog een persoonlijk antwoord.
Algemene Voorwaarden & Privacy Statement
Interticket inz. klassiekemuziek.nl
Kamer van Koophandel nr. 30196833