Klantenservice

Música Temprana: MelancoliaMeer informatie

Dit evenement kan helaas niet op de geplande datum plaatsvinden
U ontvangt binnen enkele werkdagen na de afgelasting bericht van de organisator over het vervolg.

Praktische informatie

Algemeen
- Als u of een huisgenoot gezondheidsklachten (hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 38 graden of benauwdheidsklachten) heeft, vragen we u niet naar het concert te komen. We kunnen uw kaart niet retour nemen. Wel kunt u uw kaart doorgeven aan iemand anders.
- Houd minimaal 1,5m afstand tot andere concertbezoekers als u niet tot hetzelfde huishouden behoort.
- We doen er alles aan om uw concertbezoek zo ‘normaal’ mogelijk te laten verlopen. Mogelijkerwijs moet u soms wat langer wachten dan u gewend bent. We vragen hiervoor om uw begrip.

Locatie
- Alle locaties zijn ingericht volgens de RIVM-richtlijnen. De precieze invulling kan per locatie verschillen. Volg de aanwijzingen van de medewerkers ter plaatse en let goed op of er speciale looproutes zijn ingericht.
- Voor en tussen de concerten zullen we de ruimtes zo goed mogelijk ventileren en contactoppervlakken reinigen.
- De deuren van de zalen gaan in de regel 30 tot 25 minuten voor aanvang open.
- Mondkapjes zijn niet verplicht, maar uiteraard mag u deze wel dragen.
- U wordt door een medewerker naar een plek begeleid. We vragen u om niet zelfstandig op zoek te gaan naar een zitplek. Als u tot hetzelfde huishouden behoort, mag u naast elkaar zitten. Als dit niet het geval is, moet u 1,5m uit elkaar zitten.
- De garderobes zijn gesloten, u kunt uw jas meenemen in de zaal.
- Er is geen koffie/ theeverkoop rondom de concerten.
- De toiletten zijn uiteraard geopend, maar we vragen u zo min mogelijk gebruik hiervan te maken.
- We willen u vragen om na afloop rustig naar buiten te gaan zodat we de ruimte kunnen klaarmaken voor een volgend concert. Er is helaas geen ruimte om na te praten met de musici.

Geen e-ticket?

Je vindt deze via de bevestigingsmail. Daarnaast sturen we 1 week vooraf nog een reminder.

Dringend? Zoek dan naar een betaling aan Interticket. In de omschrijving van de betaling staat het reserveringsnummer en het aantal kaarten.

  • Bij het evenement kan een medewerker van de organisator de reservering daarmee opzoeken.
  • Via het contactformulier kun je de reservering opzoeken met het reserveringsnummer, tenzij het emailadres verkeerd was ingevuld bij het reserveren.
  • Reserveer eventueel opnieuw en stuur ons een bericht, dan lossen we dit na het evenement op.

    Geen email ontvangen en ook geen betaling aan Interticket gevonden? Dan is er mogelijk geen reservering.

  • Geen bevestiging ontvangen?

    Staat de bevestigingsmail bij ongewenste post? Of is de reservering met een ander emailadres geplaatst? Nog steeds niet gevonden? Stuur dan een bericht via het contactformulier.

    Contactformulier

    Binnen 2 minuten wordt een automatische reactie verstuurd met daarin de actuele reserveringen voor het opgegeven emailadres. Daarna volgt binnen 1-2 werkdagen nog een persoonlijk antwoord.

    Uw naam:


    Uw emailadres:


    Gaat uw vraag over een specifiek evenement?

    Gaat uw vraag over een bestaande reservering?

    • Vul uw reserveringsnummer in (6 cijfers, zie mail of bankafschrift)
    • Of uw rekeningnummer (alleen de laatste 9 cijfers)

    Optioneel

    In de volgende stap kunt u een vraag stellen.

    Gebruik het contactformulier organisatoren als u organisator of adverteerder bent.

    Privacy Statement


    Veelgestelde vragen

    • Geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk eerst bij ongewenste post. Ook zonder bevestiging kan er een reservering gemaakt zijn. Reserveert u voor de 2e keer met het zelfde emailadres, dan vermelden we dit in de bevestigingsmail en kunt u één van beide gelijk annuleren. Het kan ook zijn dat u met een ander emailadres heeft geboekt.
    • Het e-ticket is één week voor het aanvang beschikbaar - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail (of andere mails over de reservering) om het e-ticket te openen, vanaf één week voor aanvang. Bevestigingsmail kwijt? Bij gebruik van het contactformulier sturen we automatisch een mail terug met daarin toegang tot alle actieve reserveringen.
    • E-ticket niet op tijd via mail ontvangen? Je vindt het e-ticket ook via de bevestigingsmail. Kun je die niet vinden, zoek dan op je bankafschrift naar een afboeking van Interticket. In de omschrijving van de betaling vind je het reserveringsnummer en het aantal kaarten. Daarmee kan de medewerker bij de ingang van het event je reservering opzoeken.
    • Zelf ruilen voor een andere datum - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail (of andere mails over de reservering) om de reservering te openen. Klik op RUILEN om zelf een andere datum te kiezen (als het evenement deel uitmaakt van een reeks met een identiek programma).
    • Toegang livestream - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail om de video of livestream te bekijken, vanaf de aangekondigde datum en tijd. Vaak is een livestream nog 2 weken terug te kijken.
    • Vraag over de betaling? - In de meeste gevallen wordt de reservering via automatische incasso betaald. We nemen contact op voor een tweede kans als dit niet lukt. De betaling wordt meestal op maandag afgeschreven, een week na het plaatsen van de reservering, maar vaak niet eerder dan het kwartaal waarin het evenement plaatsvindt.
    • Antwoord niet gevonden? - Neem contact op als u een vraag heeft voor dat u wilt reserveren, of als u de reservering niet kunt vinden. U ontvangt doorgaans binnen 1-2 werkdagen een reactie. Hier onder kunt u reserveringen opzoeken.

    Nieuwsbrief klassiekemuziek.nl


    Bedrijfsinformatie

    Algemene Voorwaarden & Privacy Statement

    Interticket inz. klassiekemuziek.nl

    Kamer van Koophandel nr. 30196833